پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3286
-
الف
+

نزدیک شدن «آسمان هوای باران دارد» به ایستگاه پایانی

با تصویربرداری 90% از سریال «آسمان هوای باران دارد» این سریال به زودی روی آنتن تلویزیون می‌رود.

با تصویربرداری 90% از سریال «آسمان هوای باران دارد» این سریال به زودی روی آنتن تلویزیون می‌رود.

به گزارش آی‌فیلم، مریم فاطمی مدیر تولید مجموعه تلویزیونی «آسمان هوای باران دارد»، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص روند پیشرفت تصویربرداری این سریال تلویزیونی گفت: تا امروز حدود 90 درصد از تصویربرداری این مجموعه انجام شده و می توان گفت که روزهای پایانی را سپری می کند؛ با این وجود شاید پس از بازبینی، با تصمیم گروه کارگردانی تصویربرداری در بعضی موارد ادامه پیدا کند.

وی در ادامه با بیان اینکه تا امروز همه بازیگران جلوی دوربین رفته‌اند، اظهار کرد: هم اکنون گروه تصویربرداری در لوکیشن هنرستان دخترانه در منطقه یک تهران است که بازیگرانی چون فریبا کوثری (مدیر مدرسه)، علی عمرانی (پدر جانباز یکی از دانش آموزان)، مرجانه گلچین، بابک کریمی و مابقی دختران حاضر در مدرسه به ایفای نقش خواهند پرداخت.

مدیر تولید مجموعه تلویزیونی «آسمان هوای باران دارد»، در خصوص محتوای این سریال بیان کرد: مجموعه «آسمان هوای باران دارد» با پرداختن به آسیب های جامعه و اشاره به اهمیت بنیان خانواده، سعی در نشان دادن خانواده ای طراز اول دارد.

فاطمی در پایان با اشاره به اینکه پیش بینی ما برای اتمام تصویربرداری دوم اسفند ماه است، بیان کرد: همزمان با تصویربرداری این مجموعه تلویزیونی، تدوین و مراحل فنی آن پیش می رود.

 
ص.گ

 

نظر شما
ارسال نظر